გარანტია და შეცვლა

ონლაინ მაღაზიაში onmarket.ge წარმოდგენილია მხოლოდ ის პროდუქცია, რომელსაც ემსახურება ავტორიზებული სერვის ცენტრი. ფილიალები წარმოდგენილია საქართველოს დიდ ქალაქებში 

პროდუქციის შეძენამდე, გთხოვთ, ყურადღებით გაეცნოთ საგარანტიო მომსახურების წესებსა და პირობებს: 

  • შპს „უნიტექი“ უფლებამოსილია მომხმარებლის წინასწარი შეტყობინების გარეშე შეიტანოს ცვლილებები წინამდებარე საგარანტიო პირობებში;
  • საგარანტიო პირობები ძალაში შედის შენაძენის დადასტურების მომენტიდან; 
  • საგარანტიო პერიოდი აითვლება, პროდუქტის საგარანტიო ბარათზე, ან ბრენდის საგარანტიო ტალონზე მითითებული თარიღიდან;
  • საგარანტიო მომსახურების მისაღებად მომხმარებელს კონსულტაციას გაუწევს შპს „უნიტექის“ წარმომადგენელი;
  • მომსახურების მისაღებად მომხმარებელმა უნდა წარმოადგინოს საგარანტიო ფურცელი, რომელიც შეიცავს პროდუქტის გაყიდვის თარიღს, მოდელის დასახელებას, მაღაზიის ბეჭედსა და ხელმოწერას;
  • წუნის აღმოჩენის შემთხვევაში ნივთის შეძენიდან 2 (ორი) სამუშაო დღის განმავლობაში, პროდუქტი ექვემდებარება განხილვას, ხოლო პრეტენზიის დადასტურების შემთხვევაში შეცვლას. სერვისცენტრის მიერ ქარხნული წუნის დაფიქსირების შემდეგ ნივთი იცვლება, 2-5 (ორი-ხუთი) სამუშაო დღის განმავლობაში. სერვისცენტრში წარდგენილი ნივთი უნდა იყოს: სრული და დაუზიანებელი შეფუთვით, აქსესუარებით (არსებობის შემთხვევაში), მექანიკური დაზიანების გარეშე;
  • თუ ქარხნული წუნის აღმოჩენა მოხდა ნივთის შეძენიდან 2 (ორი) დღის გასვლის შემდეგ, ნივთი ექვემდებარება შეკეთებას. შეკეთებისთვის კომპანიას აქვს 45 (ორმოცდახუთი) სამუშაო დღე. თუ ამ დროის განმავლობაში, კომპანია ვერ ახერხებს ნივთის შეკეთებას, პროდუქტი ექვემდებარება შეცვლას. (თუ ვერ მოხერხდა აღნიშნული ნივთის იდენტური მოდელით ჩანაცვლება, ნივთის ღირებულება მომხმარებლის ანგარიშზე აისახება). 

საგარანტიო პირობები არ ვრცელდება პროდუქციაზე: 

  • საგარანტიო ვადის გასვლის შემდეგ;
  • საგარანტიო ტალონის გარეშე;
  • გაურკვეველი, ან საეჭვო საგარანტიო ტალონის მონაცემებით;
  • სერიული ნომრის გარეშე;
  • პლომბის ან/და ლუქის გარეშე. 

საგარანტიო მომსახურებას არ ექვემდებარება პროდუქცია დაზიანებით, რომელიც გამოწვეულია: 

  • კონსტრუქციაში თვითნებური ცვლილებით;
  • მექანიკური დაზიანებით;
  • ელ. ქსელის გაუმართაობით;
  • დანესტიანებით;
  • კოროზიით;
  • თერმული ზემოქმედებით;
  • ექსპლუატაციის და შენახვის წესების/პირობების დარღვევით;
  • არაკომპეტენტური პირის მიერ ჩატარებული არაკვალიფიციური სარემონტო/სამონტაჟო სამუშაოებით;
  • კომპიუტერული ვირუსის ან/და შეუსაბამო ფაილ(ებ)ის მიერ;
  • დანიშნულების შეუსაბამო გამოყენებით.  

საგარანტიო პირობები არ ვრცელდება პროდუქციის კატეგორიაზე: 

  • დისტანციური პულტები;
  • ფილტრები, შლანგები, ნაჭრის ტომრები (კონდიციონერი, სარეცხი მანქანა, მტვერსასრუტი);
  • პროგრამული უზრუნველყოფა;
  • სისტემური ბლოკის კვების ბლოკი;
  • კვების ელემენტი;
  • მეხსიერების ბარათი;
  • სადენები;
  • გადამყვანები;
  • სამუხტი მოწყობილობები.  

დაბრუნება და შეცვლა 

 შპს „უნიტექი“ დაბრუნების პოლიტიკის გათვალისწინებით გაძლევთ შესაძლებლობას ორი სამუშაო დღის განმავლობაში უკან დააბრუნოთ ან შეცვალოთ შეძენილი პროდუქტი. ნივთის დაბრუნების ან შეცვლის მოთხოვნამდე გთხოვთ ყურადღებით გაეცანით პირობებს: 

  • ნივთის დაბრუნების შემთხვევაში ტრანსპორტირების ხარჯებს ანაზღაურებს მომხმარებელი;
  • თანხის უკან დაბრუნების შემთხვევაში ანაზღაურება მოხდება შესაბამისი პროცედურების დასრულების შემდგომ;
  • თუკი პროდუქტს და მის ნაწილებს აღენიშნება რაიმე სახის ცვლილება, onmarket.ge უფლებას იტოვებს ეჭვქვეშ დააყენოს მისი ნამდვილობა და შესაბამისად, პროდუქტის დაბრუნების პროცედურა შეაჩეროს მოკვლევითი და დიაგნოსტიკური სამუშაოების დასრულებამდე. 

კომპანია უკან არ იბრუნებს და არ ცვლის პროდუქციას თუ: 

  • მფლობელს შენაძენი აღარ მოსწონს, მიუხედავად იმისა რომ მასზე არ დასტურდება რაიმე სახის ქარხნული წუნი, ან მექანიკური დაზიანება. 

შენაძენის უკან დაბრუნება, ან შეცვლა მოხდება თუ ნივთი აკმაყოფილებს ყველა ჩამოთვლილ პირობას: 

  • მისი მახასიათებლები არ ემთხვევა საიტზე არსებულ ტექნიკურ და ვიზუალურ აღწერილობას. ამ შემთხვევაში ნივთის შეცვლა, ან უკან დაბრუნება ხდება (თუ მომხმარებელი დაუკავშირდება onmarket.ge-ს) შეძენიდან ორი სამუშაო დღის განმავლობაში;
  • კონსულტანტმა არასწორად მოგაწოდათ ინფორმაცია ნივთის მახასიათებლების შესახებ;
  • ნივთს აღენიშნება ქარხნული წუნი;
  • ნივთი დაზიანდა ტრანსპორტირებისას;
  • პროდუქტს ახლავს შეძენისას გადაცემული ყველა საჭირო დოკუმენტი, აქსესუარები და საგარანტიო ბარათი;
  • აღნიშნული პირობები ვრცელდება განვადებით შეძენილი ნივთის შეცვლა/დაბრუნებაზეც. განვადებით შეძენილი ნივთის დაბრუნება ან/და შეცვლა მოხდება იმ შემთხვევაში თუ მომხმარებელი მოთხოვნით დაგვიკავშირდება 2 სამუშაო დღის განმავლობაში ყველა ზემოთ ჩამოთვლილი პირობის გათვაისწინებით.